Jahapp!

http://op.se/slaktvanner/nyfodda/1.1032569

Ja det är väl lika bra att göra reklam för våran gulleprins även på denna sida.

Jag fick en ny header i afton, det var min kära syster som gjorde en med mig ovetandes. Men visst vart den bra, det är ju det käraste jag har på den! Hon blev dock inte helt nöjd, jag tyckte dock att det vart riktigt gullig!

Så har man varit på musikal också ikväll, barnen var riktigt duktiga! Lilleman fick vara hemma med pappa den 1,5 timmen jag var borta. Det hade gått riktigt bra, han hade varit så snäll så.
.
Nu har man tagit en dusch, kanske blir det lite fika, eller sängen direkt... eller ja, först amning allafall.
Imorgon ska lilleman till doktorn på kontroll.

Kommentarer
Postat av: Mormor

jätte fint.Puss

2009-05-14 @ 07:34:39
Postat av: Sara

Headern var jättefin! Jag vill också ha en men har ingen aning om hur man gör...

Postat av: Louise

Jätte muk bild !

Jag bjuder in mig själv på kaffe snart igen så vi får prata lite mer strunt ;)

Puss och pip!

2009-05-14 @ 16:05:37
Postat av: mickan

SÅ fin header. Åh, hon kanske kan göra en åt mig?

2009-05-23 @ 15:05:05
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback