Klädstorlekar...

Insåg precis att jag skulle kolla igenom kassarna med Leons kläder som står nere i källaren, trodde bara det låg "stora" storlekar där, döm om min förvåning när jag hittade massa kläder i storlek 74 som bara gått mig obemärkt förbi förut. Har antagligen tänkt att; det dröjer lääänge innan han kan ha de kläderna! Jo hej duuu, 74/80 är vad han drar nu.

Sjukt egentligen vilken skillnad det är på storlekar, han har en POP-tröja i storlek 62 som han har fortfarande, och kommer nog kunna ha ett bra tag till. Sen finns det kläder i storlek 80 som nästan är för kort i ärmarna... I vissa kläder (mestadels dom från USA) står det att 68 har man från 9-12 månader... sen i vissa står det 80/ 9-12 månader, tror då hellre på det där sistnämnda... Ja, kläder har då allafall den lille gossen så han klarar sig ett tag, mest tröjor vill jag lova. (Tack ANNA!)

Nej, nu ska man klura ut vad det blir för middag idag.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback