Walk a mile...

Leon gick fyra steg idag! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag har en liten fråga bara hur uttalar man din sons namn? leeeeon med utdraget e eller leon ungefär som om man säger det fort hoppas du förstår hur jag menar.

2010-04-14 @ 21:12:50
Postat av: Sara

Jihoo, vilken duktig kille!!! =)

Postat av: Mamma och Mormor

Duktiga mormors gull!Snart springer han och vi får motion!

2010-04-15 @ 08:41:03
Postat av: gudmor

wow! Vad duktig han är min lilla gudson., Daniel hälsar till er alla.

2010-04-15 @ 08:53:16
URL: http://secondchange.blogg.se/
Postat av: Leas mamma Sandra

Hej!

Vad roligt. :)

Nej, jag hade mens (oregelbunden) och den kom, dock var det ju blödningar som man kan få när man är gravid, fast jag inte förstod det. Jag gick inte upp mycket heller, förutom sista veckan jag upptäckte det. Jag vägde 47 och sedan 55 när jag skrev in mig. Jag fick bara mer kurvor, blev inte tjock eller något och jag hade ingen mage som syntes att jag var gravid. Sen började jag få mjölk i mina bröst och då förstod jag ju direkt att jag var gravid. Sen växte min mage bara större och större och det syntes tydligt. :)

Jag är i alla fall jätteglad över att jag inte upptäckte att jag var gravid tiidgare, (då kanske jag hade funderat på abort) och Lea är det bästa som hänt mig och hennes pappa. Sen har det ju gått väldigt bra också. Vi bor ju tillsammans alla tre och är jag och hennes pappa är tillsammans, och Lea är världens bästa lilla tjej. :)

Ha det bra. :)

Kul att prata!

Många kramar Sandra

2010-04-15 @ 12:36:15
URL: http://leasmamma.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv. till Emma; Hans namn uttalas Leeeeon med långt e ;)

2010-04-15 @ 13:46:54
URL: http://eriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback