Snörvel och snor...

Här hemma snoras och hostas det för fullt nu. först var det Micke som var klen (förrutom Leon som varit förkyld till och från sen i höstas) Nu har jag åkt på skiten och det känns som om man ska hosta ur sig lungorna. 

På vågen denna vecka har det inte hänt så mycket, gått ner ett ynka hekto!! Men kroppen gör väl en paus ibland, så vad jag har läst är det helt normalt, men såå tråkigt!


Lägger istället ut lite bilder om vad som hänt det senaste...



Vi har varit och hälsat på hos gammelfarmor.
Jämt när vi kommer dit går Leon direkt till köket och säger "kaka". Han vet vad han vill! :)




Jag har fått fina "krya på dig-blommor" av mina arbetskamrater!
TACK!




Vi har målat med fingerfärg tillsammans med mostern.




Det var ju jätteskoj!




Igår var vi på kyrkis och åkte "rutchkana".

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad stor han har blivit :)

En riktig goding



Kram

Postat av: Em

Alltså, vad tänkte vi när vi lät honom ha den där frisyren så länge????? Hahahah.

2011-08-14 @ 12:48:36
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback