Dag 2

Jobbade långpass igår, 9-21. Kanske inte den bästa dagen att börja med modifast på, men jag fick i mig mina påsar och vattnet, och när jag kom hem tog jag mig lite buljong med tomat och gurka. Ska jag vara alldeles ärlig skulle jag hellre ha tagit lite tacos som grabbarna hade ätit, men jag gjorde inte det!

Har idag hunnit med en banan-shake (urk) till frukost och en choklad till lunch! Chokladen är faktiskt riktigt god. Nästan en liter vatten också. Men det känns avlägset till den 24... känns som om jag kommer fundera över vad jag givit mig in på både en och två gånger under denna tid, men bara man börjar se resultat på vågen så känns det säkert lättare på en gång.



Kommentarer
Postat av: Cathrin

Vad jag förstår så kommer du ha världens omställning med potioner! 1 pannkaka, inte fullt en baguette, knappt 1/4 pizza... Kämpa på, även om det är äckligt, det kommer att bli så bra när det är klart!

2011-01-02 @ 14:32:43
Postat av: Ida

Det är säkert skitjobbigt nu de första dagarna men det kommer garanterat bli lättare och lättare allt eftersom - du fixar det här, jag finns här om du behöver extra stöd! :)



Puss

Postat av: Sara

Klarade jag det så klarar du det!!!

2011-01-02 @ 22:01:33
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback