Dag 8

Idag städar jag, för att det behövs (har vinlotteri här på måndag) och för att få dagarna att gå fortare. Det är ganska lugnt med sötsuget, men att dricka dessa mål är så fruktansvärt tråkigt! "Få se vad ska man våga sig på idag då, kanske en banansmak, ja det är ju spännande"
Nej men jag ska inte klaga, detta är en fantastisk chans för mig och jag gör det för min hälsa. 
Har sms:at min ena syster om hon vill följa med och träna lite, samt sola en halvtimme, men har inte fått något svar. Hon ligger väl och sover :P

Kallt är det också så man kan inte ta med sig Leon ut och åka snowracer, speciellt inte heller eftersom han är lite hostig och snorig fortfarande... 

Nu har Leon lekt klart med skurvattnet, dags att ingripa!  

Kommentarer
Postat av: Emma

Nya säng var helt klart bättre spenderade pengar! Tv-spel får nog vänta tills barnen är så pass stora att vi kan "skylla" på att det är de som vill ha spelet och inte vi ;) Hehe! Ny säng förresten, har Leon lämnat spjälsängen nu? Isåfall vad har han nu?



Här har det hänt grejer märker jag! Har varit dålig på att kolla din blogg senaste månaderna eftersom det varit snålt med uppdateringar, ska bli roligt att få följa dig på den här resan. Och redan dag 8! Känn dig stolt :)

Postat av: Emma

Jajust! Gällande nya radhuset.. Har länge tänkt ta bilder och lägga ut men det blir inte av.. Jag får försöka komma ihåg det när vi har städat undan julen :)

2011-01-08 @ 20:40:01
URL: http://emmakjellsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback