det nya livet

Två dagar har gått sen operationen, jag mår bra! Idag har vi börjat att ska äta flytkost, alltså fil, soppa m.m. 1,5 dl per portion. Det tog typ 45 minuter per måltid, häftigt att man verkligen blir mätt på så lite!

Igår hade jag finbesök av Zebbe, roligt att få prata av sig lite. Idag har Sara varit här och hälsat på mig, fick trisslotter och duschcreme plus bodylotion. Tack snälla Du!

Fick träffa kirurgen i morse en sväng också, hon tittade på magen och tyckte den såg jättefin ut- och lät jättebra!
Var en riktig prakt-patient sa hon =)

Nu ska jag försök få slut på min äppeldryck.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Låter precis som det ska, toppen! =) Nu börjar den riktiga resan! När får du åka hem? Hoppas du kommer igång med maten som du ska, det kan inte vara lätt att äta så många gånger när man inte har rutin på det! Heja på, du är snart på benen och i shoppingtagen! =)

Postat av: Mikaela

Oj, vad skönt att höra att kirurgen säger att det ser bra ut. Du, min älskade vän är stark. Och det är klart hon säger att du är en toppenpatient. Är det någon som klarar så är det tamesjutton du!!

Så jävla stolt över dig!

Förstår att du saknar Leon, men du får träffa honom idag :D

Puss!!!

2011-01-27 @ 10:17:03
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad vill du?

Trackback